Bu Blogda Ara

18 Ocak 2015 Pazar

L'oreal Telescopic Carbon Black Mascara


Merhabalar!
Maskara her zaman benim olmazsa olmaz makyajım olmuştur. Yeri eyeliner ile çok ayrıdır. İkisi doğru yapıldığı takdirde mükemmel günlük makyaj oluştururlar. İkisi de zaten benim her zaman favorimdir. Bugünün yazısı ise bir maskara hakkında olacak. O maskara ise geçen aylarda indirimde sepetime atıp, bir deneyeyim diye merakıma yenilen maskara olan L'oreal Telescopic Carbon Black Mascara. Gelin bu maskarayı yakından inceleyelim.




İlk olarak ambalajı değişik ve dandik diyebilirim. Üstündeki yazılar silinmeye başladı. Maskarayı yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ama üstündeki yazıları çoktan hafifledi. (NOT: Maskarayı aldığım bir gün sonra fotoğrafladığımdan ötürü kendisinde bir sıkıntı durmuyor). Kabı büyük ve hafif incelikten genişliyor ürünün boyutu. :) Ve ne çok ağır ne çok hafif bir maskara. 





Maskaranın fırçası ince esnek bir plastikten oluşuyor. Plastik fırçalar kıllı fırçalardan daha çok kirpikleri tarar ve ayırır olsa bile bu maskaradan ben öyle bir şey göremedim. Tek tek ayırmaktan ziyaede yapıştırıyor. Kirpiklerim orta hallidir. Yani ne kısa ne çok uzun. Çoğu maskaradan güzel görüntü alıyorum. Eyelinersız daha güzel ve uzun gözüküyor özellikle fakat bu maskaranın kirpikleri uzatma işi idare eder ve bir anda uzatmıyor. Ben belki 3 kat uyguladım ama istediğim görüntüyü hemen alamamak zaman kaybına neden oluyor. 3 kat uygulanan rimel muhakkak yapıştırır kirpikleri ama zaten ilk katta hissettim bu duyguyu ve suratım düştü hemen. Bir de uzatmaktan başka bir işe de yaramadı bu maskara. Böyle bir maskaradan da hacim ve dolgunluk beklemeyin. 




Ben hiç kirpik kıvırmam fakat bu maskaradan gerçekten güzel uzunluk bekliyorsanız, önce kıvırmanız gerekebilir. Bir kere denedim görüntüsü güzel oldu ama kıvırmadan bir saat sonraya falan kirpikler eski haline dönmeye başlıyor. Yapısı fazla ıslak geldi bana ilk kullandığımda bunu yeniliğine verdim ama bir ay boyunca da kurumadı hala bulaşma yapıyor. İlk ıslaklık devam etti. Yoğun kıvamlı olması güzel fakat yapıştırdıktan sonra kıvamı işe yaramıyor. 



Kirpiklerimdeki duruşu ise böyle. Yine burda güzel çıkmış çünkü ilk sürdüğüm zaman fotoğraf çekme şansım olabilmişti.



Plastik fırçaları severim ama böyle incelerinden pek verim alamıyorum gibi ya da kalitesine göre değişir diye düşünüyorum. İnce fırça olduğundan ötürü yan kirpiklere ulaşıyor. Fazla abartıyı sevmeyenler bir kere uygularsa, ideal görüntüye ulaşırlar. Ama önemli bir uyarı yapmam lazımsa kirpiklerden bu maskara baya baya akıyor. Ve kirpikler kaskatı oldu bende. Başlığa yazdığım gibi gerçekten kirpiklerimi döküyor. Mevsim değişikliğine, kirpiklerimin cılızlanmaya başladığından şüphelendim fakat deneme amaçlı diğer maskaraları da denedim. Onlarda pek öyle sorun yaşamadım. İlla silerken bir iki tane çıkar kirpik pamukta ama bundaki dökülmeler sonrasında da devam etti. 
İyi yanlarını da çok siyah adından belli olduğu gibi Carbon Black. Hemen simsiyah oluyor. Çıkması çok zor. Makyaj çıkarıcılarla çok çaba sarf ettiğimden de her ne kadar nazik silsem de zor çıkıyor ve kirpiklerim bana elveda diyor. Siyahlığı yönünde sıkıntı yok ve fırçasının ince olduğundan alt kirpiklere çok güzel uyum sağlıyor ama akma konusu devam edecektir. Çok güzel bir şekilde alt kirpikleri şekillendiriyor ama akma olayı maalesef kötü oluyor. Hacimlenmiş görüntü üst kirpiklerden daha güzel görünüyor iddiası hacim olmasa bile. 

Sonuç olarak bu maskaraya verdiğim paraya acıdım desem yeridir. Normal fiyatı 42 TL civarı sanırım ve drugstore markasına göre gerçekten çok. L'oreal'in diğer maskaralarından daha iyi verim almıştım fakat bu cidden benim için hayal kırıklığı oldu. Daha uygun fiyatlı birçok maskara var ve hem hacimi hem uzunluğu bir arada gösterebiliyor. Kendisini şu an kullanmıyorum kirpiklerimi çok döküyor. Kendi kirpiklerimde problem olmadığını biliyorum o yüzden kullanmayı kesinlikle düşünmüyorum daha da. Denemek isteyenler olursa tabii ki indirim zamanı alsınlar. Gratis, Watsons ve Cosmo Home'larda sık sık %40-%50 indirime giriyor.  Maskaralar her zaman favorim olduğundan her zaman iyi maskara arayışım olacaktır.
Sizin de önerilerinizi beklerim. :)
Sevgiler!

1 yorum: