Bu Blogda Ara

2 Eylül 2015 Çarşamba

Essence 12 Wish Me a Rose Dudak Kalemi İncelemesi

 Herkese uzun bir aradan sonra merhaba!



Yine arayı çok açtığımın farkındayım ama bu yaz benim için tuhaftı ve genel olarak birçok işe yoğunlaşamadım. Bundan sonra da işlerimi düzene sokmak zorundayım ve bloğa geri dönüyorum sonunda.


Lafı uzatmadan sadete geleyim hemen. Bugünkü blog konuğum bir dudak kalemi üzerine. Dudak kalemlerini kullanmak için çok sebep var aslında ve bunlardan en önemlisi de dudağı çerçevelemek. Örneğin, kırmızı ruj sürmek dikkat isteyen bir iştir ama dudağınızı rujunuzun tonuna uygun bir dudak kalemi ile çerçevelediğinizde, o rujun taşmasını önlemiş olursunuz ve böylece de görüntüsü çok düzgün olmuş olur. Ben dudak kalemlerini hiç önemsemezdim taa ki izlediğim makyaj videolarından sonra. Aylar önce aldığım bir dudak kalemi öylesine boş boş dururdu hatta. Bir kere ona şans verip kullanayım dedikten sonra ruj gibi kullanabildiğimi fark ettim ve yapısı, duruşunun mükemmel olduğunu ve istediğim matlıkta olduğunu fark etmiştim. Bugün bahsedeceğim dudak kalemi ise Essence markasına ait. Ben bu markanın dudak kalemlerini çok başarılı buldum. Kıyaslama yapabilirim diğer markalarla çünkü Essence'den aylar önce aldığım, kapış kapış giden kaç Gratis'e Rossman'a girip bulamadığım “06 Satin Mauve” renkli kalemi alıp, kullandım ve şu an bittiği için size fotoğraflayamadım. Bu sanırım en çok satan rengi. Buna hayran kalıp, başka markadan aldım onu da beğendim ama bir Satin Mauve değildi. Kendisi tam bir gül kurusu ve benim rujda en favori rengimdir lakin ben hala  bu kalemi bulamamaktayım, bulursam mutlaka alacağım. Şu an elimde mevcut olan ise 12 Wish Me a Rose olan canlı bir pembe renk.



Essence'in bu dudak kalemleri ruj olarak kullanıldığından ötürü çabuk bitiyor. Ben her gün kullandım ve her sürüşte dudağa ruj sürer gibi uyguladığınızda, ömrü çabuk olmuyor. Bu yüzden favorim olan Satin Mauve rengi ise çok çabuk bitti. Hiçbir zaman dudak çevresini çerçevelemede kullanmadım bu kalemleri. Benim amacım sadece ruj olarak kullanmaktı çünkü pratik geliyordu. Sür çık tarzında.




Wish Me a Rose olan renk diğer bahsettiğim Satin Mauve gibi yumuşak yapılı gelmedi bana. Ben diğerini rahatlıkla kullanırken, bunu biraz kullanmakta zorlandım. Kalem kullanmadan önce dudaklarınıza iyi bakım yapmanız gerekiyor. Ben dudak peelingi yapmadım ama lipbalm sürüp biraz bekledim ki nemi iyice alsın. Fazla güçlü nemlendirici sürmenize gerek yok. Orta seviyede bir şey uygularsanız, sürerken de kalemin kaymasını önlemiş olursunuz. Biraz dudakları pütürlü gösterir kalemler bu yüzden tedbirli olmakta fayda var.


Ürün için söyleyeceğim çok fazla bir şey yok. Dudak kalemlerine bu aralar baya kafayı taktım. Hatta gidip bu aralar mağazalarda ilk onlara bakıyorum. Sürerken çok rahat oluyor ve taşma derdi şu bu gibi problemlerle uğraşmıyorum. Essence'in dudak kalemlerini Gratis ve Rossman'da bulabilirsiniz ama ben çoğu yerde koyu renklerin kaldığını gördüm hep. Hala arayışım olacak. Kalıcıkları olabildiği kadar diyebilirim. Hemen gitmiyor bu yönden de tatmin edici. Fiyatı da 3.75 TL. Bir şans vermek isterseniz, Essence önceliğiniz olsun. Şimdilik bu kadar diğer yazımda görüşmek üzere,
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder