Bu Blogda Ara

13 Eylül 2015 Pazar

Wet'n Wild Mega Liner Liquid Eyeliner İncelemem




 Yeni yazımla tekrardan merhaba!

Eyeliner tutkusu olan biri olarak, bugünkü incelemem bir liner üzerine olacak. Günün konuğu Wet'n Wild markasına ait Mega Liner serisinden olan siyah eyeliner. Kendisinden iki tane bitirdim şimdi ise gerekli bilgiye sahip olduğumu düşündüğümden ötürü de yazmaya karar verdim.






Kendisi ilk sürdüğünüzde parlak görünse de aslında mat siyah. Rengini baya pigmentli buldum. Sürdüğüm zaman grimsi renge dönüşmedi. Siyah deyip de sürdüğümde griye dönüşen eyeliner çok oldu çünkü.. Ama neyse ki fiyatına göre renk konusunda baya önde buldum ve bu yönden de beğendim.




Sürümü kolay diyemem çünkü fırçası çok ince ve yumuşak yapılı. Yumuşak yapılı olması benim hoşuma gitmiyor çünkü sürerken yamulma yapabiliyor zaman zaman. Yeni eyeliner veya bu tip likit ürünlerle zorlananların hoşuna gidecek bir eyeliner olmayacak. İncelikten dolayı da kalın eyeliner sürmeniz için üzerinden geçmeniz gerekecektir. Ben ince eyeliner yapmak istediğim zamanlarda ve eyeliner kuyruklarımı belirginleştirmede bununla uyguluyorum. Ayrıca, ambalajından dolayı çantamda taşıyorum. Herhangi bir bozulmada vs. bunu kullanıyorum.










Ürün suya dayanıklı değil çünkü gözümden yaş geldiği zaman kuyruk kısımları anında dağıldı ve su değdiğinde de gözlerimden ufak ufak aktığını gördüm. Kuruma süresi de maksimum 2 dakika ama bulaşma çok yaşamadım sürerken tabii yine de dikkatli olmak gerekiyor.




Bu eyeliner konusunda aslında nötrüm. Yani ne sevdim ne sevmedim. Ortada bir yerlerde işte. Yanımda sürekli bulunuyor. Eyelinerın kuyruk kısmı dağıldığunda bununla hemen yeniden yapıyorum ve eğer eyelinerımın rengi gitmek üzereyse üzerinden rahatlıkla geçiyorum. Denemek isteyenler olursa Gratis'ten 12 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz. Ben indirimlerden yakalıyorum genelde. Şimdilik bu kadar bir diğer yazımda görüşmek üzere,

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder