Bu Blogda Ara

20 Eylül 2015 Pazar

Gosh Natural Blush Rose Whisper Allık İncelemesi





 Merhabalar tekrardan!
Bugün son zamanlarda elimin en çok gittiği allık olan Gosh Natural Blush Rose Whisper'i yorumlayacağım. Yüzüm çok beyaz ve ben aşırı allık kullanmaktan hoşlanmıyorum. Ne sürsem anında belli oluyor. Elimde çok allık da var tabi ama benim istediğim yüzüme bir renk katsın allıkmış gibi de durmasın. Bu görüntüyü ise Gratis'in raflarına birkaç ay önce getirttiği Gosh markasından elde edebildim.  




İlk önce gelelim rengine. Ben bu çok açık nasıl renk verecek kesin çok pigmentsizdir diye pek ilgilenmedim ilk önce ama sonra indirimde fiyatı yarıya düşmüşken hadi alayım ne olacak en kötü allık ihtiyacı olan biri olursa ona hediye ederim dedim çünkü rengi sanki pudraymış gibi duruyordu gözüme ve buğday tenliler veya biraz koyu tenliler bunu pudra olarak kullandığını duydum. Açıkçası rengini şöyle tanımlayabilirim kahve alttonlu bir pembe gibi, çok açık bebek pembesi veya donuk pembe ama kesinlikle sırıtmayan bir renk. Kısaca çok doğal. Bitişi mat ve kremsi gibi ama sürüldüğünde kesinlikle matlaşıyor ve içinde ışıltı yok, bu ise en sevdiğim! Yapısı çok yumuşak kadifemsi hissi var. Rengine ve verdiği canlılığa bayıldım. Çünkü suratıma allık gibi değil de bir hoş ısı verilmiş gibi görünüm veriyor. Sonuç olarak da doğal bir görünüme neden oluyor.




 Böyle bir sönük renk ilk bakışta zor gelir fırçaya diye düşünülebilir ama kendisi aşırı derecede pigmentli. Fırçayı batırdığımda allık çok geliyor ve çok sürseniz bile hiç abartı durmuyor. Yani rengine aldanıp bu renk vermez demeyin çok iyi renk veriyor ve abartasanız da asla sırıtmıyor. Beyaz tenli kişiler bunu çok sevecektir diye düşünüyorum hele ki günlük makyajda doğallıktan yana olan beyaz tenliler varsa.. Aşırı ama aşırı beyaz kişiler bunu kontür yapmak için bile kullanıyormuş. Ben denedim şekil verebiliyorum az çok. Cilt rengim hem beyaz hem de kansızlıktan gelen cansızlık da karışınca baya bir donuk cildim oluyor.




Allığın kalıcılığı çok iyi ve neredeyse 5-6 saat idare ettiğini gördüm. Hatta daha da fazla. Uçma durumu çok fazla yok ve yağlı cildimde saatlerce gayet güzel sabitlendi. Her ne kadar doğal makyaj için çok uygun desem de, birçok makyaj türü veya allık-far ile de çok uyumlu bir rengi var.Uygulamayı ise Real Techniques'in Blush Brush'ı ile yapıyorum sonuçtan da memnun kalıyorum. Ama tabii ki siz illa onunla yapmak zorunda değilsiniz. Ben aldığım sonuçtan memnun kaldığım için yazmak istedim.








Allık 5 gr. Ve Gosh Danimarka'dan gelen bir marka. Zaten renk skalalarına bakınca genel olarak İskandinavlara özel yapılmış gibi. Ben genelde bu sebepten ötürü de sevdim bu markayı galiba. Kapatıcıları, pudralarında renk sıkıntısı yaşamadım hiç. Ama koyu tenlilerin bu tip ürünlerde zorlanacağını düşünüyorum. Bence hem bu allığa hem de diğer ürünlerine şans verebilirsiniz. Drug store markasına göre başarılı ürünleri var. Ben bunu indirimden almıştım ama indirimsiz fiyatı 25 TL gibi civarı. Gosh sadece Gratislerde bulunuyor. Belli dönemlerde %50 indirimlere giriyor. O zamanlarda değerlendirebilirsiniz. Bu allık ise şu an benim en çok kullandığım. Başka çıkar mı bilmiyorum ama şu anlık gerek yok gibi. :) Bugünlük bu kadar, diğer yazımda görüşmek üzere


Sevgiler!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder