Bu Blogda Ara

5 Eylül 2015 Cumartesi

Maybelline Hydra Supreme Serisinden 210 That's Mauvie Ruj İncelemesi

Herkese tekrardan merhaba!
Bugün sizlere aylar önce Gratis'in indirim zamanlarında, renginin güzelliğine vurulup aldığım rujdan bahsedeceğim. Maybelline'in kırmızı ambalajlı, Hydra Supreme serisinden olan 210 numaralı That's Mauve adlı ruju. Maybelline'den rujlarım bulunmaktaydı zaten ama kırmızı olana hiç şans vermeyip, hazır da fiyatı çok inmişken almak istedim. Rengi bence serinin en güzel rengi ki indirim zamanlarında ilk o bitmiş oluyor ve rujun rengi dudak rengimden neredeyse iki ton koyu ve içinde gül kurusu pembeliği barındırmakta.
Rujun rengi esmer tenlerde biraz daha görünmez olabilir diye düşünüyorum ama açık tenli kişilerde çok güzel ve canlı duruşu var. Çoğu makyajla uyum sağlayabileceği de aşikar. Rujun yapısı mat değil ve kesinlikle rahatsız edici parlaklığı yok. Islak bitişli, satin yapıda diyebiliriz. Oysa benim mat rujlara takıntım vardır. Bunun rengi ve sürümünün kolaylığı ile birlikte ilk defa bu yapıda bir ruju bu kadar çok sevdim diyebilirim.
Yapısından sonra kalıcılığına gelirsek, maalesef kalıcılığı çok yetersiz. 1-2 saat idare ediyor bir şey yemez içmezseniz. Mat rujlar kadar kalıcılık beklememek lazım ama fiyatına göre pigmenti, yapısı çok güzel. Kalıcılık isterseniz, aynı tonlarda bir dudak kalemi ile bir tık daha arttırabilmeniz mümkündür. Ben buna pek takılmadım çünkü ruju tazelemek çok rahat sanki dudak nemlendiricisi sürüyormuşsunuz gibi oluyor. Yumuşacık yapısından ötürü sürümünde hiç sıkıntı yok. Ben her silindiğinde sürekli tazeledim ve hep de benimle birlikte. :)
Ruju uygulamadan önce dudaklarınıza lipbalm sürmemenizi öneririm. Çünkü kaygan ve nemli yapısından ötürü, rujun rengini vermekte zorlanabilirsiniz. Yukarıda da belirttiğim gibi ruj dudakları kurutacak bir yapıda değil ve sürümü çok rahat.
Almak ve denemek isteyenler olursa, birçok kozmetik ve kişisel bakım mağazalarında bulabilirsiniz. Normal fiyatı 12 TL olması lazım ben indirimde 7 TL gibi almıştım. Bu fiyata karşı gayet güzel performans sergiliyor. Şimdilik bu kadar başka yazımda görüşmek üzere,
Sevgiler! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder